Практичний психолог

❗❗❗Долаємо паніку! ☀️

Адреналін та кортизол ширяться тілом і роблять свою справу, робіть фізичні вправи, дозволяйте собі тремтіти! 
• в стресовий момент - увага на ноги. Подивитися, на них, особливо, коли не відчуваються ноги. стояти стабільно, не дати землі «піти з-під ніг». міцні і впевнені стопи на землі. топати, стрибати, давати дітям бігати скільки можна
• спиною спертись на стіну, стілець. відчути опору
• знайти погляд іншого поруч. Знайти, на чому сфокусувати погляд
• сжимати, терти долоні
• обійняти себе, похлопати по плечам, пояснити дитині про янгола-охоронця, який так тебе обіймає 
• точка між мізинцем і безіменним - пом‘яти
• простукати грудну клітину 1 удар на секунду (нормалізація серцебиття). не частіше! дитині можна простукати колінки або плечі, проговорювати «я справляюсь, ми справляємось! ми молодці»
• потягуватись! розтягувати м‘язи. в стресі м‘язи спазмуються. мінімально - тягніть шию, пальці рук
• активно розминайте обличчя, кривляйтесь
• видихати довше, ніж вдихати. «задувати свічку»
• не рухаючи головою, поводити очима до крайніх точок - вверх, вниз, праворуч, ліворуч, затримати
• обіймати дітей, близьких
• пити теплу воду, хоч по-трошки
• плакати, якщо плачеться. так виходить кортизол.


Поради щодо роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами




Роль практичного психолога в Команді супроводу дитини з ООП


Додатки до презентації "Роль практичного психолога в Команді супроводу дитини з ООП"




СОЦІОІГРИ  призначені для розвитку уміння спілкуватися, співпрацювати та взаємодіяти з оточуючими в різноманітних життєвих ситуаціях.

👉переглянути соціоігри


Формування комунікативної компетентності в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти






Немає коментарів:

Дописати коментар