ВІДЕО-ДОДАТКИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Додаткові матеріали для друку 👇
Інтелектуальний розвиток дитини
02.12.2019
Мета: сприяти підвищенню обізнаності батьків в питанні інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами ( у т.ч. з інвалідністю).
План
I. Вступне слово.
Діти з особливими освітніми потребами: порушення розвитку пізнавальної сфери.
К. О Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
II. Емоційний інтелект - передумова розвитку пізнавальних процесів:
ü Значення розвитку емоційного інтелекту.
ü Етапи розвитку.
ü Нейронна картина покоління сучасних дітей;
ü Ігри та ігрові вправи .
К. І Долинна - практичний психолог ІРЦ
III. Розвиток пізнавальної сфери:
ü Зміст та завдання пізнавальної розвитку.
ü Розвиток сприймання та формування уявлення про властивості предметів на початковому етапі.
ü Збагачення предметної, предметно- практичної та ігрової діяльності.
С.Л. Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ
Психологічне здоров'я: основні риси та показники здорової особистості.
Розвиток мовленнєвого дихання
28.10.2019
Мета: сприяти підвищенню свідомості та обізнаності батьків в питаннях виховання
здорової особистості.
ПЛАН
1. Що таке психологічне здоров'я./ К.І. Долинна - практичний психолог.
2. Показники психологічного здоров'я./ К.І. Долинна - практичний психолог.
3. Мовленнєве дихання як основа правильного фізіологічного дихання./ Л.А. Маловичко - вчитель-логопед.
4. Аспекти дихальної гімнастики. / Л.А. Маловичко - вчитель-логопед.
5. Логопедичні вправи для розвитку мовленнєвого дихання. / Л.А. Маловичко - вчитель-логопед.
РІВНІ ПРАВА – РІВНІ МОЖЛИВОСТІ
07.10.2019
(для представників ромської національності)
ПЛАН
1. Стратегія захисту та
інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини./ К. О. Гетманенко - директор.
2. Принципи здійснення Стратегії./ М.Л. Логвін- вчитель-реабілітолог.
3. Основні завдання з реалізації
Стратегії./ О.Б. Момот - практичний психолог.
"Запуск" мовлення: методи, прийоми, вправи
Мета: сприяти становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів формування мовлення у безмовленнєвої дитини.
План
- Розвиток понятійного боку мовлення./ вчитель-логопед Ю.О. Філічкіна
- Формування передумов розвитку складової структури слів./ вчитель-логопед Ю.О. Філічкіна
- Розвиток слухового сприйняття. / вчитель-логопед Ю.О. Філічкіна
Законодавчі
акти регулювання питань навчання дітей з ООП
16.04.2019
16.04.2019
Мета: сприяти підвищенню обізнаності батьків в питанні правових норм щодо
забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
План
План
I. Вступне слово. Рух
назустріч інклюзії – правові норми на міжнародному рівні.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
II. Програма дій щодо освіти
осіб з особливими освітніми
потребами.
О.Б.
Момот - практичний психолог ІРЦ.
С.Л.
Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ.
III. Дослідження, які проводила ОЕСD
(Організація Економічної Співпраці та Розвитку).
ІV. Правове
регулювання діяльності національної системи освіти.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
I. Вступне слово. Рух
назустріч інклюзії – правові норми на міжнародному рівні.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
II. Програма дій щодо освіти
осіб з особливими освітніми
потребами.
О.Б.
Момот - практичний психолог ІРЦ.
С.Л.
Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ.
III. Дослідження, які проводила ОЕСD
(Організація Економічної Співпраці та Розвитку).
ІV. Правове
регулювання діяльності національної системи освіти.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
I. Вступне слово. Рух
назустріч інклюзії – правові норми на міжнародному рівні.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
II. Програма дій щодо освіти
осіб з особливими освітніми
потребами.
О.Б.
Момот - практичний психолог ІРЦ.
С.Л.
Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ.
III. Дослідження, які проводила ОЕСD
(Організація Економічної Співпраці та Розвитку).
ІV. Правове
регулювання діяльності національної системи освіти.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
I. Вступне слово. Рух
назустріч інклюзії – правові норми на міжнародному рівні.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
II. Програма дій щодо освіти
осіб з особливими освітніми
потребами.
О.Б.
Момот - практичний психолог ІРЦ.
С.Л.
Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ.
III. Дослідження, які проводила ОЕСD
(Організація Економічної Співпраці та Розвитку).
ІV. Правове
регулювання діяльності національної системи освіти.
К.
О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
26.02.2019
Мета: сприяння становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів формування дитячих капризів та істерик, розвиток вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї.
Завдання:
- Сприяти усвідомленню основних засад психічного розвитку дитини та критичному осмисленню стійких стереотипних установок у сімейному вихованні.
- Розширювати й збагачувати знання щодо ролі емоційної сфери у становленні особистості дитини. Відпрацьовувати навички емпатійного реагування на дитячу поведінку.
- Розвивати вміння будувати діалогічну взаємодію під час вирішення проблемних сімейних ситуацій.
- Виховувати педагогічну компетентність батьків.
- Вправа на знайомство "Вітаю Вас"./ практичний психолог О.Б. Момот.
- Метафора "Річка та береги"./ практичний психолог О.Б. Момот.
- Міні лекція: порушення поведінки у дітей; дитячі істерики та капризи; види істерик, механізм формування дитячої істерики; шляхи вирішення / практичний психолог К.І. Долинна.
- Обмін досвідом "Батьківська скарбничка"/ батьки дітей з ООП.
Мета: налагодження взаємодії співробітників ІРЦ з батьківською громадскістю, формування у батьків розуміння важливості безумовного прийняття дитини для розвитку її особистості; сприяння свідомому ставленню до виховання дитини.
Завдання:
- Знайомити батьків з принципом безумовного прийняття дитини;
- Формувати довірчі стосунки між батьками та педагогами.
План
- Знайомство./ директор К.О. Гетманенко, практичний психолог О.Б. Момот.
- Принцип "безумовного прийняття дитини". / директор К.О. Гетманенко, практичний психолог О.Б. Момот.
- Пам'ятка "Оптимізація взаємин із дитиною"/ практичний психолог О.Б. Момот.
- Заключна частина./ вчитель-реабілітолог М.Л. Логвін.
Немає коментарів:
Дописати коментар