ШКОЛА "Бути батьками"

ВІДЕО-ДОДАТКИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Додаткові матеріали для друку 👇


Інтелектуальний розвиток дитини

02.12.2019





Мета: сприяти підвищенню обізнаності батьків в питанні інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами ( у т.ч. з інвалідністю). 

План

I. Вступне слово. 

Діти з особливими освітніми потребами: порушення розвитку пізнавальної сфери.   

                  К. О Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог. 

II. Емоційний інтелект - передумова розвитку пізнавальних процесів:
ü    Значення розвитку емоційного інтелекту.
ü    Етапи розвитку.
ü    Нейронна картина покоління сучасних дітей;
ü    Ігри та ігрові вправи .
                           К. І Долинна - практичний психолог ІРЦ 

III. Розвиток пізнавальної сфери:
ü    Зміст та завдання пізнавальної розвитку.
ü    Розвиток сприймання та формування уявлення про властивості предметів на початковому етапі.
ü    Збагачення предметної, предметно- практичної та ігрової діяльності.
                           С.Л. Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ


 

Психологічне здоров'я: основні риси та показники здорової особистості.  

Розвиток  мовленнєвого  дихання

28.10.2019


Мета: сприяти підвищенню свідомості та обізнаності батьків в питаннях  виховання здорової особистості.

ПЛАН

1. Що таке психологічне здоров'я./ К.І. Долинна - практичний психолог.
2. Показники психологічного здоров'я./ К.І. Долинна - практичний психолог.
3. Мовленнєве дихання як основа правильного фізіологічного дихання./ Л.А. Маловичко - вчитель-логопед.
4. Аспекти дихальної гімнастики. / Л.А. Маловичко - вчитель-логопед.
5. Логопедичні вправи для розвитку мовленнєвого дихання. / Л.А. Маловичко - вчитель-логопед.



 РІВНІ ПРАВА – РІВНІ МОЖЛИВОСТІ

07.10.2019

Мета: ознайомлення із законодавчими актами регулювання питань навчання дітей з ООП 

(для представників ромської національності)


ПЛАН

1. Стратегія захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини./ К. О. Гетманенко - директор.
2. Принципи здійснення Стратегії./ М.Л. Логвін- вчитель-реабілітолог.
3. Основні завдання з реалізації Стратегії./ О.Б. Момот - практичний психолог.


"Запуск" мовлення: методи, прийоми, вправи

26.09. 2019 р.


Метасприяти становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів формування мовлення у безмовленнєвої дитини.

План
  1. Розвиток понятійного боку мовлення./ вчитель-логопед Ю.О. Філічкіна
  2. Формування передумов розвитку складової структури слів./ вчитель-логопед Ю.О. Філічкіна
  3. Розвиток слухового сприйняття. / вчитель-логопед Ю.О. Філічкіна


Законодавчі акти регулювання питань навчання дітей з ООП
16.04.2019
                  

Мета: сприяти підвищенню обізнаності батьків в питанні правових норм щодо забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. 

План

I. Вступне слово. Рух назустріч інклюзії – правові норми на міжнародному рівні.
К. О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог.
II. Програма дій щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами.
О.Б. Момот - практичний психолог ІРЦ.  
С.Л. Кузнєцова - вчитель-дефектолог ІРЦ.
III. Дослідження, які проводила ОЕСD (Організація Економічної Співпраці та Розвитку).
ІVПравове регулювання діяльності національної системи освіти.
К. О. Гетманенко - директор ІРЦ, вчитель-логопед, дефектолог. 



Ефективні шляхи подолання дитячих істерик
26.02.2019

Мета: сприяння становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів формування дитячих капризів та істерик, розвиток  вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї.


Завдання: 
  • Сприяти усвідомленню основних засад психічного розвитку дитини та критичному осмисленню стійких стереотипних установок у сімейному вихованні.
  • Розширювати й збагачувати знання щодо ролі емоційної сфери у становленні особистості дитини. Відпрацьовувати навички емпатійного реагування на дитячу поведінку.
  • Розвивати вміння будувати діалогічну взаємодію під час вирішення проблемних сімейних ситуацій. 
  • Виховувати педагогічну компетентність батьків.
План
  1. Вправа на знайомство "Вітаю Вас"./ практичний психолог О.Б. Момот.
  2. Метафора "Річка та береги"./ практичний психолог О.Б. Момот.
  3. Міні лекція: порушення поведінки у дітей; дитячі істерики та капризи; види істерик, механізм формування дитячої істерики; шляхи вирішення / практичний психолог К.І. Долинна. 
  4. Обмін досвідом "Батьківська скарбничка"/ батьки дітей з ООП.





Безумовна  батьківська  любов 
29.01.2019


Мета: налагодження взаємодії співробітників ІРЦ з батьківською громадскістю, формування у батьків розуміння важливості безумовного прийняття дитини для розвитку її особистості; сприяння свідомому ставленню до виховання дитини. 

Завдання: 
  • Знайомити батьків з принципом безумовного прийняття дитини; 
  • Формувати довірчі стосунки між батьками та педагогами.
План
  1. Знайомство./ директор К.О. Гетманенко, практичний психолог О.Б. Момот.
  2. Принцип "безумовного прийняття дитини". / директор К.О. Гетманенко, практичний психолог О.Б. Момот.
  3. Пам'ятка "Оптимізація взаємин із дитиною"/ практичний психолог О.Б. Момот.
  4. Заключна частина./ вчитель-реабілітолог М.Л. Логвін.

Немає коментарів:

Дописати коментар