1) проведення комплексної оцінки, у тому
числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі
встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти
щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших
законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей
її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних
працівників інклюзивно-ресурсного центру:
у діяльності команди
психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
у семінарах, тренінгах, майстер-класах
для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (у разі потреби)
педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань
психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої
освіти;
6) надання психолого-педагогічних,
корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
дітям раннього та дошкільного віку, які
не відвідують заклади дошкільної освіти;
дітям, які здобувають освіту у формі
педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня
та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
(групі);
8) визначення рівня підтримки особи з
особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної,
психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими
освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей
та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо.
(Постанова КМУ № 765 від 21.07.2021 Положення про інклюзивно-ресурсний центр)
Коли є потреба звернутися з дитиною
до інклюзивно-ресурсного центру
Шановні батьки!
Ваша дитина не може чекати!
·
Якщо в неї відсутня зацікавленість до спілкування;
· Якщо вона байдужа до іграшок, ігор з дорослими, дітьми;
· Якщо вона не реагує на ваші прохання/інструкції;
· Якщо до трьох років не з'явилося мовлення;
· Якщо має виражені порушення мовлення: вона спілкується за допомогою жестів,
окремих складів;
· Якщо відсутні реакції на звукові або візуальні подразники;
· Якщо має значні проблеми зору, слуху, порушення опорно-рухового апарату;
· Якщо у дитини є стійкі труднощі в засвоєнні освітньої програми;
· Якщо має очевидне відставання
в інтелектуальному розвитку;
· Якщо дитина занадто рухлива, або, навпаки, млява, повільна;
· Якщо має грубі порушення поведінки, адаптації;
· Якщо спостерігається втрата набутих навичок.
Наявність таких проблем може істотно позначитися на розвитку вашої дитини.
звертайтеся за консультаціями, роз'ясненнями, порадами до нашого центру!
Наші контакти:
Телефон: +380 50 773 4660, (061) 286 23 18
e-mail: ircshevch@ukr.net
ГРАФІК РОБОТИ
Понеділок - Четвер | 8.00 – 17.00 12.00 - 12.45 - перерва |
П’ятниця | 8.00 – 15.45 12.00 - 12.45 - перерва |
Немає коментарів:
Дописати коментар